، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ღعلیرضای ماღ

مامان دور سرت بگرده کوچولوی قشنگم

1393/1/25 0:44
نویسنده : مامانی
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امروز رفته بودم صدای قشنگ قلبتو بشنوم، با عمه مریمت رفته بودیم

خیلی شلوغ بود تو هم کلی ورجه وورجه کردی نانازم.بابا هم نگران بود و پشت سر هم

تماس میگرفت و جویای حال گل پسرش بود. آخه امشب شب کاره نتونست با ما بیاد.

خلاصه نوبتم شد عمه هم با ما اومد تو دلش میخواست تو رو ببینه ،

علیرضا مامان فدات بشه

اروم تو دل مامان خوابیده بودی من درست ندیدمت ،اما ریتم قشنگ قلبتو شنیدم عزیزم،

خدارو هزار بار شکر دکتر گفت همه چیزخوب وطبیعی

25 هفته و 2 روز که خدا تورو به ما داده

فدای تنت بشم 824 گرم وزن داری

واحتمال داد 7 مرداد چشای قشنگتو تو این دنیا باز کنی

واسه بوسیدنت بوییدنت مامان و بابا لحظه شماری میکنن .

واسه داشتنت اگه ثانیه ثانیه خدارو شکر کنم کمه . تو فرشته مامانی

مامان فدات شه کوچولوی من

من و بابا خیلی دوستت داریم ویه عالمه میبوسیمت.

فرشتهخدایا تو بسلامت دارشفرشته

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه
25 فروردین 93 1:27
شب خوبی بود واسم چون روی ماهشو دیدم امیدوارم که زیر سایه ی رحمت خدا و وجود پدر و مادرش سالم باشه
مامان علیرضا
25 فروردین 93 1:53
سلام مامانی. اول اینکه ایشالا به سلامتی گل پسرت رو به دنیا بیاری و زیر سایتون بزرگ بشه. دوم اینکه کسایی که اسم نی نیشون مثل پسرم علیرضاست برام دوست داشتنی و جالبن و خوشحال میشم که باهاشون دوست بشم. حالا اگه شما مامان محترم مایل به دوستی و تبادل لینک هستید یه سر به مابزنید و یه پیغام برامون بذارید تا ما با افتخار شما رو لینک کنیم.
radinkia
25 فروردین 93 2:51
سلام امیدوارم علی رضا کوچولو سالم به دنیا بیاد